100 ДНИ УПРАВЛЕНИЕ – РАВНОСМЕТКАТА

ИНТЕРВЮ С КМЕТА НА ОБЩИНА ТРЯВНА – ДЕНЧО МИНЕВ

100 дни – толкова е неписаното правило, което обществеността дава като толеранс на всеки новостъпил в длъжност неин избраник. И по традиция тогава е и първата равносметка. Затова търсим кметът на Община Трявна – Денчо Минев, с когото да поговорим за решенията, проблемите, идеите, целите и още в интервюто по повод 100-те дни на управление.

Въпрос: Изминаха първите 100 дни от Вашия мандат като кмет на Община Трявна. Това е моментът, в който се прави равносметка, макар и за краткото време – каква е тя?

Д. Минев:Равносметката е, че има много работа, която да се свърши. Има много проблеми за решаване, но въпреки това намираме хъс и енергия да се справяме с многобройните сигнали и да намираме решение. Поставихме началото и започнахме да работим по проблемите , които са на дневен ред. Определено имаме житейския опит, въпреки че е много трудно, особено в началото да се управлява Община Трявна, тъй като има много различни дейности, свързани със здравеопазване, образование, инфраструктура, озеленяване, чистота, управление на проекти, работа с различни целеви групи. Това изисква много усилия и се радвам, че в точния момент, в личен план, съм избрал да се изправя пред нашите съграждани да искам доверието, благодарен съм на всички хора, които ме подкрепиха, на всички онези, които не са, ще докажем – аз и екипът ми, че ще оправдаем доверието.“

Въпрос: В контекста на казаното, споменахте екип. Има вече смени в администрацията. Какви са те и на какво се дължат?

Д. Минев: „Искаме да има баланс между различните служители. Това, което има като очакване от гражданите – обратна връзка между хората и администрацията. Затова взехме някой решения, които са във връзка с ръководните кадри. Относно секретаря на общината – на нас политиката ни е, когато има възможност да работим  с местни хора, да го правим. Затова взехме решение да се обяви конкурс за длъжността, на който се надяваме да се явят местни хора, които да могат да изпълняват тази отговорна работа.  Другото е в социални грижи, където направихме смяна на ръководителя. Там е продиктувано отново от водената от нас политиката, – при възможност, когато има служител в пенсионна възраст, той да бъде заменен от такъв в трудоспособна възраст, пък било то и при ръководен пост. Трудна стъпка, с г-жа Димитрова сме се разделили по взаимно съгласие. Благодарен съм за всичко свършено от нея в сферата на социалните дейности, но това е в изпълнение на последователната ни политика.“

Въпрос: Предстоят ли още рокади?

Д. Минев: „Мен ме избират хората. Те имат високи изисквания към мен, като кмет. Затова налагам убежденията, че щом хората избират мен, следователно администрацията трябва да е в услуга на хората и по възможност заявените от тях услуги в кратки срокове, дори и по – рано от законово установените, да бъдат извършени. Това е и послание, което отправям към администрацията и да се работи хармонично в екипа, като всеки трябва да се доказва. Така всеки допринася за общия успех на Община Трявна и съответно и кмета в ръководенето на града.“

Цялото интервю ще откриете във в. „Тревненска седмица“ бр. 12 – 13, който излиза от печат на 27.03.2024г.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *